Hæder til Netto i Strøby Egede
Strøby Egede: Humøret er ekstra højt i dag i Netto i Strøby Egede og ryggen mere rank end normalt.
Netto i Strøby Egede er blevet kåret til månedens bedste Netto-butik i distriktet.
Når man står sammen og arbejder mod samme mål, kan man nå langt. Det er medarbejderne i Netto et levende bevis på.
– Medarbejderne har kørt et forsøg, hvor de har testet nogle nye tiltag i frugt- og grøntafdelingen, og det har virkelig øget kundetilfredsheden og salget, lyder det fra distriktschef Søren Steen Larsen om baggrunden for kåringen som distriktets bedste Netto-butik. Og han fortsætter:
– Butikken har rigtig godt fat i de daglige rutiner samtidig med, at de altid har indbydende udstillinger ude foran og på gulvet inde i butikken. Hele teamet arbejder meget målrettet på at sikre kunderne en god oplevelse.
Stolte medarbejdere og glade kunder
Det er da også en stolt butikschef, der har modtager hæderen på butikkens vegne.
– Vi har haft gang i et projekt i frugt- og grøntafdelingen, hvor vi har tildelt området fire timer ekstra om dagen – det har givet pote. Vi har altid frisk frugt og grønt, som er trimmet samtidig med, at vi har flere udstillinger på gulvet. Flere ressourcer og mere fokus har ganske enkelt givet butikken et løft på alle parametre, fortæller butikschef Catharina Rosenkilde.
Det har især haft stor effekt hos kunderne.
– Noget af det første kunderne ser, når de kommer ind i vores butik, er vores frugt- og grøntafdeling, derfor er det yderst vigtigt, at den altid ser frisk og indbydende ud. Kunderne skal have en god oplevelse af vores butik, så snart de besøger os, og deres førstehåndsindtryk skal derfor være i orden, da det smitter af på resten af butikken.
Kunderne er vigtige
Udover at løfte butikkens standard til UG har Catharina og hendes trofaste team også et stort fokus på kundeservice. Kundernes oplevelse af butikken er en vigtig brik i det store puslespil, og det er klart det fokus, der har været drivkraften for vores vækst.
– Kunderne er meget tilfredse med og glade for, at vi altid har frisk frugt og grønt på hylderne, og vi har ingen klager mere. Før projektet kunne vi godt få nogle klager, men nu har jeg ikke oplevet en eneste, så det er rigtig positive fremskridt, vi har gjort, og det betyder meget for os, lyder det begejstret fra Catharina.
Kommentarer