Hårlev

Kommunen søger en områdesekretær på deltid

vej_stevns_kommune

Hårlev: Stevns Kommune søger en områdesekretær til administrative opgaver. Stllingen er på 18 timer om ugen i Område Hårlev

Område Hårlev består af to integrerede institutioner hvor områdesekretærem skal være behjælpelig med, at udføre administrativt arbejde for begge.

Stillingen skal besættes hurtigst muligt og senest den 1. marts 2016.

Jobbet består af følgende opgaver:

  • Primær sekretær for områdeleder og de daglige ledere
  • Budgetopfølgning i KMD OPUS
  • HR opgaver i samarbejde med forvaltningen
  • Fakturering i KMD OPUS
  • Fraværs-/ferieindberetning i KMD OPUS
  • Superbruger af KMD Børneintra
  • Administration af feriepasning
  • Administration og div. ad hoc opgaver
  • Og i øvrigt være lidt af en talknuser
  • Have egen cykel eller bil til rådighed

Kommunen tilbyder til gengæld:

  • Gode kollegaer og en masse glade børn
  • Fleksibel og selvstændig planlægning af arbejdsdagen
  • Kontakt med områdesekretærerne fra de to øvrige områder
  • Elektronisk udstyr til brug for løsning af dagens opgaver
  • Løbende intro til evt. nye systemer
  • En fri og åben dialog
  • Delekontor med områdeleder med eget skrivebord

Ledelsesmæssigt refereres til områdeleder Helle Høgh Nilsson

Man kan søge stillingen elektronisk via knappen ”søg job” på jobopslaget.

Ansøgningsfrist onsdag den 20. januar 2016.

Samtaler vil blive afholdt den 26. januar 2016 i tidsrummet 9-17.

Løn efter gældende overenskomst.

For nærmere information om stillingen kan henvendelse ske til områdeleder Helle Høgh Nilsson på telefon 29390499.

Stevns Kommune kræver en udvidet straffeattest (§ 22 attest) og en børneattest (§ 36 attest) inden ansættelse.

Kommentarer