Sådan får du sorteret de dårlige kunder fra
Artiklen er sponsoreret
Det har på mange måder været et turbulent år for det danske erhvervsliv. Corona-pandemien har påvirket danskerne på alle mulige måder, og det har tydeligt kunnet ses på forbruget.
Mange virksomheder har været nødsaget til at dreje nøglen om, mens andre stadig kæmper for overlevelse. Grundet den hårde økonomiske medfart, som mange virksomheder har fået, er der derfor ekstra mange dårlige betalere ude på markedet.
Hvis du er virksomhedsejer ved du sikkert, hvor vigtigt det er, at ens kunder er ordentlige betalere. En dårlig betaler kan i værste fald trække din ellers velfungerende virksomhed med ned i hullet, og det er derfor vigtigt, at have en troværdig og sikker kundekreds.
Det er dog desværre lettere sagt end gjort. Potentielle kunder kan på overfladen se fornuftige og troværdige ud, mens økonomien i virkeligheden ser helt anderledes ud. Heldigvis findes der et business listings værktøj, der kan hjælpe dig og din virksomhed med at få sorteret de dårlige kunder fra.
Bestil en kreditrapport hos Visma Rating
Med en kreditrapport hos Visma Rating får du et indblik i en potentiel kundes økonomi. På den måde får du altså en unik analyse af et givent selskabs økonomiske situation, og du får derudover også et anbefalet antal kreditdage samt et anbefalet kreditmaksimum.
Denne anbefaling bestemmer du selvfølgelig selv, om du vil følge. Dette kan du læse meget mere om på Visma Ratings webside, hvor du ligeledes kan bestille kreditrapporten.
Hvordan bestiller jeg en kreditrapport?
En kreditrapport fra Visma Rating kan på enkel vis bestilles online. På Visma Ratings hjemmeside bliver du guidet igennem de forskellige trin, der skal udfyldes for at bestille rapporten, og hvis du bliver i tvivl om noget, kan de kontaktes på mail. Når bestillingen er gennemført, får du tilsendt kreditrapporten på din egen mail, hvorfor det er vigtigt, at den er korrekt udfyldt.
Kommentarer