Magaxin

Sådan skaber du større interaktion med dine kunder

Artiklen er sponsoreret

Når du har en virksomhed, så handler det om hele tiden at tiltrække nye kunder, men det handler lige så meget om at beholde dem, du allerede har. Det er nemlig ofte langt nemmere at forsøge at holde fast i en gammel kunde end at tiltrække en helt ny. 

Men hvordan skaber du et tættere og stærkere bånd til dine kunder? 

Udvikl en selvbetjeningsapp 

Det bliver mere og mere populært for virksomheder at lave egne apps. Det er en god idé f.eks. at udvikle en selvbetjeningsapp, så det bliver muligt for dine kunder nemt at købe dine produkter, bruge dine serviceydelser eller lære mere om hele din virksomheds univers. 

En app har til formål at gøre alting nemmere og mere bekvemt for dine kunder. Hvis du har brug for hjælp til app udvikling, findes der heldigvis mennesker, der er rigtig gode til netop det. En app bliver kun en succes, hvis den er lavet ordentligt og professionelt. 

Giv dine kunder fordele 

Når det handler om at forsøge at beholde dine gamle kunder, så er det en fordel f.eks. at give nogle fordele. Hvis du f.eks. laver en kundeklub, har du mulighed for at give fordele, gaver, rabatter o.lign. Det gør det attraktivt for dine kunder at blive ved med at vælge dine produkter fremfor andres.

Det er også et effektivt middel til at minde dine gamle kunder om, at din virksomhed stadig findes. 

Send dine kunder nyhedsmails 

Nyhedsmails er godt til at informere dine kunder om nye tiltag, produkter m.m. Det er en mulighed for dig for at ”tale” direkte til dine kunder. Du bliver ved med at være i dine kunders bevidsthed, hvis du sender nyhedsmails ud en gang imellem. 

Det er en enkelt og billig løsning, når det kommer til interaktion med dine nuværende kunder. 

Kommentarer